zeynepp_0 benimde 7 ay olmamıştı ilk gebeliğimde çok strese girmiştim 8. Ay kontrole gittim bi sıkıntı olmadığını denemeye devam etmem gerektiğini söyledi ve bana vitamin gibi bişey yazmıştı o ay geç döllenme ile hamile olduğumu öğrenmiştim. Şimdi oğlum 3 yaşına girecek, Rabbim sanada en kısa zamanda nasip etsin inşallah 🤲🏻🌸