SerpilEsra kasılmam 22 haftalıkken başladı ama nst de sancı 24 yani çok düşük, benim hissettiğim çok daha fazlası. Proluton iğne yapılıyor haftada 1 bir tane de progestan iğne. İnşallah yerini sevdiğinden yapıyordur. 🙏🙏🙏 En son suyu vs iyiydi. Umarım böyle böyle gider de zamanına yakın doğar