Hemsirehatice çok karışık benim ya . Araştırma hastanesine gidiyordum normalde . Doktoruma ulaşamıyorum diye özele geçtim . Özledeki ilk muayenemde zaten tahim ağzı kısalığı tespit edildi . Sınırdasın serklaj gerekebilir , tepecik eğitim araştırma hastanesine bi gözükmeni öneririm dedi( benim gittiğim araştırma hastanesi değil , biraz daha kapsamlı benim gittiğimden söylediği ) tepeciğe gittim orda Protestanı özelde 2 demişti doktor bunlar 3 e çıkardı haftaya tekrar gel diyip yolladı 19 mm ile . Yani özele de tepeciğe de ilk kez gittim . Güvenip güvenemeyeceğimi bilmiyorum o yüzden