hasmom ben sudocrem ve bepantol kullanıyorum oğlum biara aşırı pişik olmuştu bildiğin eti kanıyordu güzelce duşa koydum poposunu yıkadım ama nasıl bi pişik görmen kazım sudocrem aldım sürdüm iki kere sürdüm gün içi sabah kalktım altını değiştirdim kızarıklık bile yoktu