Bepantol ve sudocren kullanıyorum. Mustelanın pişik kremi dışarı çıktığımızda kullandığım bebek çantasında duruyordu bi gün dışarda alt değiştirdim mustela pişik kremini sürdüm 2-3 saat sonra eve gelip altını bi açtım kıpkırmızı pişik olmuş hemen yıkayıp temizledim ve bepantol sürdüm bi kaç saat sonra tekrar altına baktım tek bi kızarıklık kalmamıştı. Mustela bize hiç yaramadı, bepantole kıyasla yapısı çok ince akışkan çiş yapsa ciltten akıp gidiyor ben hiç memnun kalmadım. Bepantolün kıvamı daha koyu çok memnunum ve pişiği iyileştiriyor tavsiye ederim. Fakat her bebeğin cildi farklıdır deneyip tecrübe etmeden bilemezsiniz belki sizin bebeğinize bepantol yaramayacak başka bi krem yarayacak bu bebeğin cildiyle ilgili farklılık gösterebilir. Ama çoğu arkadaşımda bepantoldrn çok memnun..