sumeyra13 Kızlar merhaba 37+5 günlük hamileyim benimle aynı haftada olan herkes doğum yaptı Ve, ben, çok, stres oluyorum Benim kız gelmiyor ne yapayım sizce
Ecrin_47 sumeyra13 cnm bnde 38+6 günlük ama kızım gelmiyor birde 4. Gebelik ona rağmen gelmedi daha ☺️☺️
aslkcygt sumeyra13 aynıyız canım hafta olarak benim ikinci gebeliğim ssvd yapacağım nasip olursa geçen hafta kontrole gittiğimizde nstde sancım falan çıkmamıştı bebek doğum pozisyonunda ama kanalda değil demişti ama benim şu son birkaç gündür ara ara adet sancısı gibi sancım ve kasılmalarım oluyor yarın yine kontrolümüz var bakalım bir değişiklik görücez mi ne dicek doktorumuz bende çok merak ediyorum
nuriyegcl sumeyra13 bende 37+4 oldum biraz daha dursun diye uğraşıyorum 😅 bence geç değil 38i felan görse daha iyi olur
nuriyegcl sumeyra13 ben şey kafasındayım amaan dursun içimde gelişsin şimdi doğar sütüm mütüm gelmez mamayla felan ugraşmiyim 😂😂
sumeyra13 nuriyegcl ahah 😂oda iyiymiş ama yeter daha bide ben çok sabırsız bi insanım hemen olsun bitsin kafasındayım
supermommss sumeyra13 3.dogumumu 41.haftada yaptım davada beklerdık yatış yapmasaydık diyeceklerım bu kadar 😀
annebebekelo sumeyra13 37+2 aslında daha 40a kadar yolu var ama ben de çok tezcanlıyım çok sabırsızlanıyorum😂 sağlıkla kavuşalım inşallah ama benim çevremdekiler hep 39-40 arası doğurdu
nuriyegcl sumeyra13 evet ya bi yandan bende olsun hemen istiyorum doğum korkusu var sonlara yaklaştıkça daha da artıyor olsa da evlere gitsek 😂😂
Fatmanur_0416 sumeyra13 benim kızımın da gelmeye niyeti yok bacım ben 38+4 bekliyorum hanımefendinin yeri sanırım rahat gelmek istemiyorlar baksana 🤣🤣ağrım kasılmam var ama pek de içerdekinin umrunda değil gibi
sumeyra13 Fatmanur_0416 😂 bu kadar rahatlık fazla gibi ya çok merak ediyorum ben nasıl birşey kime benziyor
Fatmanur_0416 sumeyra13 valla benim kızım babasının kopyası olmuş 🫠 bence de aşırı bir rahatlık var hayır yani çık ne gerek var yerin dar zaten gel güzel yatağın dururken yani ne diyim 🤣
nyra sumeyra13 bu kadar erken zamanda neden gelmedi diye endişeleniyorsunuz ? Gebelik 40 haftadır erken yada geç olabilir doğum ama normal süreç 40 hafta.
birserazad nyra ben de şaşırdım planlı sezeryan bile 38 39. Haftalarda olurken ne bu acele daha erken değil mi 😅
nyra birserazad bende anlamıyorum bu çabucak doğsun hallerini 🫠 vakti gelince doğacak tabii bu şekilde bebekte strese giriyordur