prensesannesi246 vardır her şeyde bir hayır ikisi birden büyüyüp aradan çıkıcak en azından okul zamanı falan rahat ederiz diye düşünüyorum halkımızda hayırlısı olsun canım benim sen de çok fazla düşünme stres yapma artık ben çok fazla takılmıyorum akışına bırakıp kabullendim ona göre kendime bi yol çizicem