Öncelikle hayırlı geceler annelerim…konuya uzatmadan girmek istiyorum kızım 10 gün sonra 2 yaşına girecek bende 23 haftalık hamileyim aralarında 27 ay olacak ama ben çok korkuyorum..zaten planlı bi gebelik değildi kabullenmek de zor oldu..doğuma hangi hastanede gireceğim hangi doktor eşlik edecek o bile belli değil çünkü ben arkamda bi evlat bırakacağım için doktor seçemiyorum,güvenemiyorum belki size saçma gelecek bilmiyorum…Doğum sonrası iki bebekle hayat nasıl olacak, kızıma karşı nasıl davranacağım, kızım kardeşini kıskanacak mı gibii gibi gibii..en basiti misal kızım gündüzleri uyuduğunda kendime ayırabileceğim 1-2 saatim oluyor veya akşamları yattığında eşimle birbirimize vakit ayırabiliyoruz bebek doğduğunda bu değişecek mi? Kızım emmedi ama her mememi gördüğünde koşarak geliyor meme diye seviniyo enteresan bi şekilde kardeşini emerken gördüğünde nasıl olacak? Geceleri hala çok sık uyanıyor,en ufacık çıt sesine bile kalkıyor bebekle nasıl olacak düşünmeden edemiyorum..çok korkuyorum doğum yaklaştıkça geriliyorum en çok korktuğum şeylerden biriside kızımın benden soğuması..kızım benden şuan için ayrılmıyor 5 dk babasına bile bıraksam anne diye ağlıyor ben onu bırakıp nasıl doğuma gireceğim..nolur beni bi rahatlatın..