Semanur_71 ben normal kasılmaları hissettim sancı şeklinde gelmedi doğum anına kadar açıkçası 39+6 gecesinde düzenli bir şekilde yavaş yavaş kasılmaya eşlik eden sancılar başladı baktım 3 dk da bir düzenli geliyor bir saat bekledim sonra hastaneye geçtik hastanede de aynı şekilde düzenliydi yavaş yavaş başlamış aslında o an evde de çekebilirmişim sancıyı ama ilkinde hiç sancım olmadığı için yani hemen sezaryen olduğum için ve ssvd yapacağım için korkuma ilk sancıda gitmiş oldum o nedenle tüm süreci hastanede geçirmek istedim ne olur ne olmaz diye ama 6 cm e gelene kadar baya uğraştık doktor eliyle müdahale ederek en son açılmaları arttırdı. Süreç 22 saat sürdü