nur_T nasıl oldu kuzum benim üç santim var açıklık da tabi son üçüncü santim hoca yaptı sıyırma işlemi ile düzensiz kasılmalar oluyor nasıl açılma ilerler acaba benim ilk kızımda açılma ilerlemediği için sezeryan oldum.
Bugün muayene etti doktor muayene ettiği gün çok ağrılarım oluyor sıcak suya falan oturdum bakalım