selos1 iremkelleci iyiyimm şeker yüklemesi yaptıdırdık bugün çok şükür şekerimiz de normal çıktı. Sen nasılsınn 🌸💞
orhismommmmmm iremkelleci şeker yüklemesi için mecbur bacım aç kalın diyorlar sende mi 26 haftalıksın
orhismommmmmm erismis erismis bazı bünye sağlam oluyor cnm bana ateş falan da yaptı ağrı kesici içmek zorunda kaldım
erismis orhismommmmmm olabilir canım Allah şifa versin bende açlığa dayanamayan gruptayım bakalım şeker yüklemesinde nasıl olucam🥲 nasıl yapılıyor hiç bilmiyorum skjfkfkfk
erismis snmerd ben yaptırdım 2 doz önerdi doktorum ilk aşıyı karma yaptılar birazcık kol ağrısı dışında hiçbir sıkıntı yaşamadım hiç korkma herkes aynı olacak diye bir şey yok🌸🤍
orhismommmmmm erismis canım önce gidip aç karnına kan verıyosun sonra şekerli suyu içiyorsun tadı çok güzeldi bu arada şerbetten farksız 1 saat süre sonra gidip 2. Kanı verıyosun tekrar süre tutup 3. Kanı verıyosun 1 saate sonuç çıkıyor kontrole gidiyorsun en son