snmerd iremkelleci iyiyiz 27. Haftaya az kaldı tarama testleri şeker yüklemesi hepsini yaptırdım 28. Haftada tetanoz boğmaca karma aşı yaptırcm siz aşı yaptırdınız mı
orhismommmmmm iremkelleci zor değildi aslında sadece gece 1 den öğlen 2 ye kadar aç durmak çok zorlayıcıydı
karayelll Bende 26 haftadayim ağrılar sızılar fena durumdayım kontrole gittim herşey yolunda dedi şeker yüklemesi için daha karar vermedim
iremkelleci karayelll ben sağlıkocağına gitmiştim orda sordum dedim yaptırmak istemiyorum açlık tokluk şekerine bakılsa olur mu diye tabiki burda yaparız sabah aç karna gelin dedi oraya gidicem
orhismommmmmm snmerd ben 21 inci haftada bogmacalı karma aşıdan oldum 24. Haftada sadece tetonoz oldum bacım. Çok ağır geçti ateş halsizlık baş ağrısı
snmerd orhismommmmmm tahmin ediyorum daha önce 5 yılı geçti olduğumda baya ağır geçmişti kolum şişmişti falan bakalım inşallah aynı şey olmaz
erismis iremkelleci 25 haftalığım. Bir kaç güne kadar aşırı kolay bi gebelik yaşıyordum ama bir kaç gündür mide ağrısı ve sırt ağrısı yaşıyorum. Doğum yaklaşmasın istiyorum, kalan günlerin tadını cıkartmak istiyorum 🌸 sizler nasılsınjz??
orhismommmmmm snmerd canım karma aşı çok zor bogöaca tetonoz diftterinin karışımı. O zorluyor sadece tetonoz ağır değil
orhismommmmmm iremkelleci şeker yüklemesi için mecbur bacım aç kalın diyorlar sende mi 26 haftalıksın
erismis snmerd ben yaptırdım 2 doz önerdi doktorum ilk aşıyı karma yaptılar birazcık kol ağrısı dışında hiçbir sıkıntı yaşamadım hiç korkma herkes aynı olacak diye bir şey yok🌸🤍