Gulsah7171 Eğer yapılırken kolunuzdaki kaslarınızı sıktıysanız ilaç içeride zor dağılacağından daha fazla ağrı yapar. Benim ağrım olmadı açıkçası ama çok ağır atlatanda var. Hemşire bana ne kadar kullanırsan kolunu o kadar geç geçer ağrısı demişti. En kötü 4-5 güne birşey kalmaz kolunuzu kullanmayın üstüne yatmayın yeter☺️