ilkgozagrimhavinim akyuzz benim kızım gelişim geriliğinden 36+4 te 2250 gr 43 cm doğdu. Küveze alınmadı. Ama doktorum 35te 2 doz ciğer geliştirici vurdurmuştu. Belki onunla alakalıdır. Sağlık sorunu yoksa 2 kg ın altını küveze almıyorlar diye biliyorum.
sevimmerve07 ilkgozagrimhavinim inşallah bizimkilerde sağlıkla doğar. Sizin bebişin gelişim geriliği kaç haftaydı
zehraa46 sevimmerve07 benim 36 oldu doktora gittin mi kaç kilo oldu doktor doğumun zamanını demedi mi
selinsuu Benimde kilosu ölçümleri iyi ama bu hafta ilk kez fl ölçümü iki buçuk hafta geriden ölçüldü. Sizce bir sorun olur mu ya
zehraa46 selinsuu benim de iki buçuk hafta geriden geliyor sıkıntılı sürekli peritonolojiyr gidiyoruz senin kaç haftalık kaç kilo