Kızlar 37 haftalığım bebeğim bu hafta hiç kilo almamış geçen hafta 2408 gr idi 9 günde 2486 gr olmuş normalde haftada 200-250 gr alırdı suyu doppler akimi hareketleri her şeyi iyi ama doktor haftaya alalım istersen beslenemiyor dedi ne yapacağım bilmiyorum ilk gebeliğim böyle bir şey yaşayan var mı kuveze girer diye de çok korkuyorum sabahtan beri kendime gelemedim bana akıl verin lütfen