hilal2097 oznur_kkskc bende öyle çok memnunum ilk cocugumu da orda doğurmuştum 2. Hamileligim orda takip ediyorum güzel bir hastane ilgililer
oznur_kkskc hilal2097 size bişey sorucam orda tanıdığınız biri var mı ikili test için yardımcı olabilecekkimsem yok randevu da bulamadım tanıdığınız varsa yardımcı olabilir mi rica etsem
hilal2097 oznur_kkskc yarın 2li test için randevum var bakalım nasıl geçicek bende merakla bekliyorum internetten perinotoloji bölümünden saat10 da randevu alabilirsiniz
oznur_kkskc hilal2097 randevu yok işte 14 ün de var o zaman da benim tarih çok geçmiş oluyo bugün son günümdü Nasip yapacak bişey yok
hilal2097 oznur_kkskc evet malesef olmaz artik benimle çok güzel ilgilendiler erkek olduğunu bile söyledi sende detaylı ultrason yada 3lu tarama testine girersin