feyzaaltunakyuz oznur_kkskc merhaba Ümraniye eğitim araştırma da hangi doktora gidiyorsunuz memnun musunuz ?
XBirmelekannesiii miyopmom ya bende erkek hıssedıyorum 2 doktor erkek demıstı 12. Haftamda suan 17. Haftamdayım fakat doktor kız bence emın degılım detaylıda bellı olur dedı sızce degısırmı
miyopmom zuhallkurtt kese olan görüntü mi? Eğer oysa ona göre net tahminim yok onda bildiğim kadarıyla yuvarlaksa kız diyolar
oznur_kkskc feyzaaltunakyuz hangisi denk gelirse ona gidiyorum canım pek memnun da sayılmam her doktor iyi diyemem yani