Bugün kaydımı yaptırmak için sağlık ocağına gittim hamile olduğmu bildirmek için test aldılar kan ve idrar sonra hiç beklemediğim bir şekilde idrar yollarım enfeksiyon kapmış ve normal değer 4 olması gerekirken benim 161 çıkmış 12 haftalık hamileyim doktor düşük tehdidi hemen kadın Doğum doktoruna git dedi yarın sabah gideceğim ama hiç belirtim de olmadı hamileliğim hep kanama plesenta aşağıda böyle geçiyordu şimdi birde bu çıktı artık çok yoruldummm😔😔😔