elinaz1 bende 2buçuk gün hem kendi sancım hem suni sancı çektim ilk doğumumda. Açılma olmadı gece ismimi duydum sezaryen e alalım diye rahatlamıştım. Normal olsaydı keşke ama olmadı ve bu benim elimde olan bir şey değildi. O sancıları yaşayan bilir sahiden . Benim etrafımdakiler normal doğur diyip duruyordu. Denedik olmadı ne yapalım