iremm2512 amin canım aminn allah korusun doktor bi problem olsaydı söylerdi zaten doktorun bişey demediği sürece kimseye kulak asma kimsenin ağzı torba değil malesef büzemiyosun kimi gelir senin karnın niye küçük gelişmiyomu kimi gelir hareketlerini hissetmen lazım falan filan herkesin hamileliği aynı değil bırakki aynı kişinin 1-2-3-4. Hamilelikleri bile birbirinden farklı benim oğlumda düşük erken doğum riskim vardı ayağa bile zor kalkıyodum bunda devamlı ayaktayım koşuşturma halindeyim için rahat olsun canım en yakın zamanda hissedersin o minik el-ayakları 🥰