iremm2512 Kızlar 18 haftalık gebelikte hiç hareket falan hissetmiyorum herkes hissetmen lazım ben daha erken hissettim falan diyorlar. Allah korusun bi sorun olsa belirti olurdu demi kanama ağrı falan
tortillam_ iremm2512 ya yok öyle bisey. Kendilerinden pay biçiyorlar. İlk çocukta 20. Hafta içinde hissettim. O da minicik 3 kere vurma hareketi.
zey55 iremm2512 iremm2512 ay saçmalamışlar herkesin bedeni farklı sonuçta ben 19 haftadan sonra artık minik mimik hissetmeye başladım şimdi 24 haftalık maşallah durmuyor😂
gizemmmm__ iremm2512 benimde ilk gebelikte 16 da hissetmiştim ama şimdi 18 de daha yeni çok az olacak şekilde hissediyorum
iremm2512 defnoloj kimi görsem kaç haftalıksın 18 diyince hareketlerini hissedersin ben senden çok önce hissetmiştim bişey falan mı var bi doktora görün hep moral bozuyorlar
defnoloj iremm2512 cahil muhabbetleri bunlar. O hissediyormuş diye sende hissetmek zorunda değilsin. Her beden farklı her hamilelik farklıdır. Doktor kontrollerinde bi sıkıntı yoksa gerisini hiç kafana takma derim.
ngrsy Benim de 18.haftam ben de henüz hissetmedim doktorum 20.haftayı bulabilir ilk gebelik olduğu için dedi
miniginannesi__ iremm2512 bende hissetmiyordum aman aman sakın ol canım 20lerden sonra hissedersin daha net
selos1 iremm2512 Stres yapma herkesin hamileliği bir olacak diye bir şey yok kilolusundur geç hissedersin ya da plesentan ön duvara yerleşmiştir geç hissedersin bunların hepsi sebep illaki 18. Haftada hissedeceksin diye birşey yok.
aslmoms gebeliğim kayma, toplanma gibi hareketler harici tekme vs bende hissetmiyorum. Her gebelik farklı. Bende o yazıları görünce bi kafaya takıyorum ama herşey yolunda kontrollerde. Önemli olanda o . Hareketler kiloya göre bile değişkenlik gösterebiliyor.
fatmaa51 iremm2512 21 .haftadayım ilk gebeliğim kızım olacak Daha hissedemiyorum diyenler yanlış demiş canım canını sıkma ötle diyenlere bakıpta
GamzeAGacs iremm2512 Canım herkeste aynı değil hiç kötü düşünme ben 16. Haftada hissetmeye başlamıştım ama çok zayıf hamile kaldım 46 kiloyla.Doktorum zayıf olduğun için erken hissetmişsindir demişti.20. Haftadan sonra çok net hissetmeye başlarsın anlık kıpırtı gibi 😊🌸
iremm2512 GamzeAGacs ben birazcık şişkoyum hahaha o yüzden geç hissetcem biliyorum daha önce kaybım oldu kürtaj oldum korkutuyorlar beni işte
bademli_puding iremm2512 kim o herkes bakma sen onlara çok biliyor onlar ilk gebeliklerde 20-22 hafta arasını bulabilir diğer gebeliklerde hafta aşağı iner ama en fazla 18 haftaya iner o yüzden daha zamanın var hiç sıkıntı yapma birde kilo da etkiliyor hissedip hissetmemeyi
iremm2512 bademli_puding evet ben biraz kilolu hamile kaldım bu yüzden sıkıntı yapmadım ama öyle dedikleri zaman sinirim bozuluyor ya valla
bademli_puding iremm2512 dinleme kimseyi hamileliğini zehir etmesinler sana bol bol karnını sev konuş yakında hissedersin🥰
GamzeAGacs iremm2512 Hiç korkma bende 2 düşük yaşadım kürtajda oldum. 3. de bebişimi kucağıma aldım.Evham yapma milletin ne dediğine bakma herkesin hamilelik süreci farklı😊💐