D_erin1 Esraysr16 zor bişey değil tamamen kafada bitiyor korkup kasınca çok ağrıyor ama rahat olup nefes alsan ağrı filan yok
kartanesi___ Esraysr16 Ben sezaryen istediğim için yapılmayacaktı ama bebek çok aşağı indiği için ve sancılarım olduğu için yapıldı. Korkutmak istemem çok kısa sürdü ama çığlık atıp ağlamıştım
mervekalkann Esraysr16 Acı veya ağrı yok vajinal muayenede. 7-8 kat kesilmekten iyidir normal doğum (herhangi bir komplikasyon gelişmediği sürece) ortadan yarılmak beni daha çok korkutuyor açıkçası.
fkurtba Esraysr16 bende 21haftama kadar yaptırmamıştım hiç kanamam olunca rahim ağzı uzunluğuna bakmak için alttan muayene oldum hiç öyle korkulacak bir şeyi yokmuş muayene sonrası kanama da lekelenmede yaşamadım ben bir şey olmaz yani merak etmeyin 😊