Esraysr16 kızlar doktorum bi sonraki gidişim de vajinal muayene yapacağını söyledi yaptıranlar nası bişey anlatır mısınız ? birde yaptırmama gibi bi hakkım var mı istemiyorum dersem vajinal doğuma girebilir miyim ?
beyzzsenturkkk Esraysr16 vajinal muayaneden neden çekiniyorsunuz vajinal doğum istiyorsunuz belli ki. sinek ısırığı gibi bir şey saniyelik işlem
1cey Esraysr16 normal doğum yapacaksanız yapması normal, yapmalı da yani çatı uygun mu falan diye bakacaktır
Esraysr16 beyzzsenturkkk ya doktorum vajinal doğum önerdi ben aslında doğumdan cok korkuyorum sezeryan daha mantıklı geliyor o anlık ama bilmiyorum
Esraysr16 1cey normal doğum önerdi doktorum falat ben cok korkuyorum vajinal doğumdan sezeryan o anlık daha kolay gibi geliyor napıcam bilmiyorum
1cey Esraysr16 sezeryan da kolay değil, sonrası acılı ağrılı bir süreç dikişin oluyor toparlanma suresi uzun. Doktorla bunu konuşun o zaman belki vajinal muayeneye gerek kalmaz, belki catin dar der normal yapamaz
1_2_3_4 Esraysr16 hmm çatı muayenesi gibi bir şey olacak o zaman normal doğuma müsait mi değil mi diye ben sezeryan olacağım için pek bir bilgim yok ama kasmayın rahat bırakın kendinizi
twobabymomm Esraysr16 normal doğum düşünüyorsanız zaten doğumda defalarca kontrol edecekler açıklık için 🫠🫠sezeryan istiyorsanız yaptırmak istemiyorum diyebilirsiniz doktora
Esraysr16 1cey evet kolay değil elbette ama çok korkum var yenemiyorum 🥲 evet muayene ile belli olur herşey
28e 36 erken bi hafta bence bunun için bende 38 de yaptırmıştım acılı ve ağrılı bi işlem değil 10 saniye max bence bu kadar strese gerek yok
lotusflowers Ben 35 haftalığım son 3 haftadır alttan muayene ediyolar çünkü serviks kısalığı var erken doğum riskim var. Alttan muayene etmeseler bunu bilemezler. Hamile olduğun için çok hafif davranıyolar zaten acımıyo bir kaç saniye sürüyo