Tugba2626 minonunannesi benim 38+ 0 da 3480 di bence de dediğin gibi iri değil o zaman ben nasıl doğurcam 😂
minonunannesi Yaprakkm bugün kontrolümde 4080 çıktı Perşembe günü sabah yatışım verilrcek önce suni sancı denicez. Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah sağlıkla kucağımıza alalım bebeklerimizi
Dryatpzglu Elemon 40 ı doldurduk bugün doktorun verdiği gündü ama belirti yok hiç🤷♀️ Salıya kadar doğmazsa suni sancı 🙈