pnarbyrk Bumah bence kesinlikle gereksiz. Yorucu ve yıpratıcı bir süreç oluyor ama bebeğinizin size ihtiyacı var. Ki daha 6 aylık diyorsunuz.
Bumah pnarbyrk evet çok küçük evden çalışıyorum hem evin işleri hem bebek hem iş ramazan ayını atlatsak daha kolay olucak o bunalttı beni Allah affetsn
parla94 _momyy benim durumum daha umutsuz, babanne yok, annane başka şehirde. ben birkaç kez haftalık almaya yeltendim ama iş anlamında güvenilir birini bulmak çok zor düzgün iş yapan bulamadım ben daha. Allah iyilerle karşılaştırsın hepimizi :)
_momyy parla94 bende de yok kimse inan ki babaanne sözde bizle yaşıyo ama sürekli hasta yaşlı kendine bakmıoki çocklara baksın annem desen benm ki de başka şehirde burda kimse yok bi eltim var oda zatn kendi evini temzlemez ki bana yardma gelsin koca şehirde yalnızım gerçkten ve bu devirde eve alıncak gerçkten kimse yok şirketten çağırırm büyk ihtimal aradakilere güvenemem ve başında dururum kadının bşy yapası yoksa da işte ortalığn hali belli 🤷🏻♀️
ozlemyilmaz60 6 aylık bebeğin tek ihtiyacı annesi ve babasıdır eve şöyle 2 3 yaş olsa çocuk artık anneyi değil çevreyi ister o zaman düşünülebilir çocuğun başına bir şey gelse derdini anlatamaz söyleyemez havalar ısınıyor bebeğinizi alıp dışarı çıkartın dışarı keşfetmesini sağlayın kuma toprağa dokundurun yorulsun etsin eve gelince uysun
parla94 Bumah çocuk gelişimi ya da okul öncesi okuyan biri iyi olabilir o zaman sizin için. ona da maddi destek olur zamanları uyar mı bilmiyorum ama