yarım gün ev işleri için biri daha mantıklı olur. her gün iş yapmaz, 1-2 saatte o bebeğin yanında durur sen dinlenirsin. bana da yardımcı fikri çok mantıklı geliyor ama ne temizlik ne yemek ne çocuk bakımını yaptırmak istemiyorum planlarken kafamda her şeyi de ben yapıyorum :D bir de evde yabancı biri fikri de sinmiyor içime ben çok seviyorum yalnızlığı ailem bile gelince 2-3 güne darlanıyorum ben