kirr rabiadumanb canım benim de aynı hala hastanedeyim açılma sancı bekliyorum sanırım biraz yavaş yavaş sancı başlayacak gibi sen ne yaptın mesajını yeni gördüm
rabiadumanb kirr bi ara sancım çok hafif çıktı düzenliydi de bende devamı gelicek zannettim şuan ki nstlerde çıkmamaya başladı en son ki muayenede de açıklığımın olmadığını söyledi ebe sabaha kadar olmazsa sezaryene dönücek büyük ihtimalle
kirr rabiadumanb benimde son nst de sancım çıktı hala biraz hissediyorum ama evet sabaha kadar gelmezse sabah sezaryene giricem zaten iyice bu süreç beni yormaya başladı Rabbim yardımcımız olsun
rabiadumanb kirr aynen hakkımızda hayırlısı neyse o olsun valla kavuşalım sağ salim hiç önemli değil artık