kirr Kızlar sabah doğuma gidiyorum fitil ile başlatacaklar çok korkuyorum duygularım karmakarışık panik atağım var nasıl olacak çok tedirginim dua istiyorum sizlerden 🥺🩵
rvsss kirr haftaya kadar doğurmazsam bnmde öyle olcak sanırım rabbim bi avazda kurtarsın ağrısız doğum yok bunu bilerek gidin ama guzel şeyler düşünün çok kolay olur insallah bebeğine kavuşacaksın sonucunda🥰
rabiadumanb kirr benimde aynı şekilde bacım sabah başlatacak fitille doktorum inşallah su gibi kolay olur doğumumuz kucağımıza alırız 🥹🥹
Anasinincani kirr hic strese girmeyin çok güzel bi dogumunuz olacak insaAllah sadece bol bol edin kendinize ve bize de
Anasinincani kirr hic strese girmeyin çok güzel bi dogumunuz olacak insaAllah sadece bol bol edin kendinize ve bize de
Maviice Sağsalim sağlıkla kavuşun kavuşmaya odaklanırsanız belki sakinlersiniz biraz su gibi aksın inş 🙏🏻❤️ Benim de 14 gün kaldı inş hepimiz sağsalim kavuşalım 🙏🏻
kirr rvsss inşallah canım teşekkür ederim Rabbim sana da bir avazda kurtulmayı nasip etsin inşallah bebişin kendiliğinden gelir 🙏🏻🩵
Mihrasina_ Bir avazda kurtulursun inşAllah canım sağ Salim kucağına almayı nasip etsin rabbim fitil ile başlıyormuymuş ilk defa duydum kaçıncı haftanız
kirr Mihrasina_ amin Allah razı olsun 40+3 oldum evet fitille başlıyor açılma olunca suni sancıyla destekleniyormuş
kirr rabiadumanb Rabbim yardımcımız olsun aşkım inşallah her şey çok kolay olur sağlıkla atlatır birbirimize güzel haberler de veririz 🙏🏻🥰
rabiadumanb kirr inşallah canım bakalım hayırlısıyla sabah 9 da yatış yapıcaz uyuyabiliriz inşallah bu gece 🙈🙈
kirr Anasinincani inşallah canım rabbim dualarımızı kabul etsin her şey yolunda ve güzel geçsin hepimiz için
rabiadumanb kirr nasılsın canım doğumun gerçekleşti mi biz daha hastanedeyiz açılma olmasını bekliyoruz
merizerdem @kirr Rabbim yar ve yardımcınız olsun bi avazda sağlıcakla doğurursunuz inşallah 🤲🏻 sizde bizde amin🥹😊
kirr rabiadumanb canım benim de aynı hala hastanedeyim açılma sancı bekliyorum sanırım biraz yavaş yavaş sancı başlayacak gibi sen ne yaptın mesajını yeni gördüm