elffssyl ben onu verene kurban olurum bak benim kızım da 3 yaşında daha o kadar bilincinde olmamasına rağmen ne zaman kardeş istiyo musun diye sorsam öyle mutlu olarak evet istiyorum diyo ki anlatamam inşallah nasip olur ya ama var ya senin adına çooook sevindim çok mutlu oldum hayırlı evlat olsun hayırla sağlıkla doğsun inşallah kesinlikle kimseye söyleme Kasım ayında hamileliğimi öğrendiğimde herkese söyledim sevincim bir gün sürdü düşük yaptım 5+3te nazar oluyor gerçekten Allah korusun çok dikkat et kendine ilk 3 ay kimseye söyleme