Snamp ben de 16. Haftadayım ilk haftalar hiç yapamıyodum, eşim yapıyodu. Şimdi de eşimle yardımlaşarak yapıyoruz o süpürüyor ben de siliyorum. Yoksa çok zorlanıyorum. Benim de çok yürüyünce, gezince ve çok iş yapınca kalçam, popom ağrıyor. Adım zor atıyorum hatta. Ama normal mi bu haftalarda bu ağrı çok merak ediyorum. 2 haftadır falan böyleyim hep😕