ikizannesiiiiiiii
bibusra
Benimde suyum fazlaydı ben şeker yüklemesi yaptırmak istemediğimi söyledim doktorum kabul etti ve günde 3 öğün açlık tokluk baktım hepsi de güzeldi tabi yediklerime de dikkat ettim ama şekerim yoktu, genetik büyük ihtimalle oğlumda 3700 doğdu, oğlum kanalda değildi ama suyla alakalı olduğunu sanmıyorum ben onun, sancıdan önce suyum gelmişti 5-6 saat sonra doğum yaptım o zamana kadar illa ki yerleşir kanala bence, benim doğumum biraz zor oldu ama iyi ki normal olmuş dediğiniz gibi ilk günden hemen toparlanmıştım