SevgibiR şimdi sağlık ocağından grldim iğnem vardı sağlık ocağı da bizim eve 10 adım 😂 ebe baktı kanala girmemiş dedi hemen iki kasığın arasının şişmesi lazımmış . Benim kan kırmızı kahve arasıydı . Nişan daki kan akıntıyla karışıkta olsa koyu kahve olur dedi 🤭