Asill01 Cimcime30 ben bgun iki tane test yaptm dayanamadm ama 3 gndür ovulasyonla takip ediyordm silik çıkıodu hergün koyulaştı bgunde test yaptm iki çizgi cıktı ilk 3 dk içinde ama korkuyorm iğne etkisidr die
Asill01 Cimcime30 cumartesi ovitrelle yapıldı ama bu ilk tedavim değil aşılama ve tüp bebek geçmişim war Ovitrellede daha önce cok kullandım oyuzdn bariz belli hiç cıkmamıştı oyuzdn korkuyorum açıkçası cnkü kimyasal gecmişimde cok war