kartanesi___ Doğumdan sonra doktorum bana demir ilacı vermişti yeni bitti, dün de 40. gün kontrolüm vardı ama ilacı sormayı unuttum😭bu ilacı ne zamana kadar kullanacağız?
demirrleydi_ kartanesi___ bana 40 kontrolünden sonra yeterli kullanma demişti ama bazılarına 3 ay verilebiliyor sorsaydin keşke
bsrbrkysr184_ kartanesi___ demir depolarının dolması en az 3 ay sürüyor 6 ayaklarının ayaklarının kadar da çıkabiliyor 3 ay sonra tahlil alıyorlar sonra ona göre düzene sokuyorlar ben çok sık kullandığım için 😆
demirrleydi_ kartanesi___ mesajla sorma şansın varsa sor en azından yine hastaneye gitmek zorunda kalma küçük bebişle