saricivciv_ 2600 dedi protein kaçağım var benim ondan mı kılo almıyor anlamadım sizinkilerin kilosu kaç
beyzaygun saricivciv_ Tansiyonlarınız kalkıyorsa evet benimde öyle gelişmiyordu ama sizinki iyi yani kilosu çok takılmayın
rumeysa_ttkrky16 saricivciv_ kilosu normal bence illa 4 kilo doğacak değil ya sağlıklı ise şükür edin kiloya bende takiliyordum şuan takılmıyorum bende 30+5 im iki gün önce 1kilo 650 gram dedi doktor kilosu için protein kaçagkm yok ama tansiyonum cikabiliyo en yüksek 14.9 olabiliyo alfsmet ve ecopirkn kullanıyorum
saricivciv_ beyzaygun idrarda protein kaçağı cıktı bende tam olarak anlamadım doktor da bırsey demıyor
saricivciv_ rumeysa_ttkrky16 tabiki en önemlisi sağlıklı olması zaten ben ve eşimde zayıfız kilolu değiliz o yüzden sanırım birazda
saricivciv_ Deletedmom_8793 anladım çok az kalmış Rabbim sağlıcakla hayırla vaktinde kucaklarımıza almayı nasip etsin
rumeysa_ttkrky16 Qnaldim tansiyon ve kacak varsa ikisi bir arada onlar yapıyor sanırım 2. Gebelikte yaşadim
saricivciv_ rumeysa_ttkrky16 tansiyonum yok çok şükür ama belli olmaz benim evdeki alette 9/5 10/6 cıkıyor doktorun orda 12/7 12/8 çıkıyor anlamadım
gamzeata45 34 haftada 2700 dü şuan 35 haftalık olduk ama doktorum biraz iri bir bebek dedi kızım 34 haftada 2400 doğdu bence sizin kilosu normal çok takılmayın sağlıklı olması en önemlisi
saricivciv_ gamzeata45 maşallah güzel kilo almış neler yediniz nelere dikkat ettiniz yada genetik mi acaba sizde ve eşinizde kılolu acaba
Moz saricivciv_ ya bir şey yapmadım aslında bence doktorun ekranı ile alakalı bir şey o kadar farkı olmamalı diye düşünüyorum ama genel olarak muz yemek arttırıyor
esralgn saricivciv_ ama kilosu iyi ki sağlıklı bir bebek 35 haftada 2.400 yazıyor mesela öyle düşünün