Merhaba kızlar nasılsınız yeni hamileler doğumu yaklaşanlar ve çocuk düşünenler . Allah isteyen herkese nasip etsin inş 🫠 benim ikinci sezeryanım ilki biraz kötüydü ama bu defa her şeye daha hazırdım diye her şey çok güzeldi öncelikle tansiyonum son zamanlarda nüksetmeye başlamıştı şekerim zaten vardı gebelik şekeri. Sonra doktorumla ameliyatın biraz erken olmasına karar verdik çünkü ben hamileyken bildiğiniz düşüp bayılıyordum o derece kötüydüm. Neyse 37.haftada doğum yaptım bebeğim küçücüktü 🥲♥️ birkaç saat vermediler bana Okdr korktum ki biraz çekilmesi varmış getirdiler sonra onu görünce her şeyi unuttum . İlk etapta biraz zor oluyor ama bol bol yürüyüş yapın ve bol su için ilk 1 hafta evde sürekli oturun dinlenin kendiniz ve bebeğinizle ilgilenin sonrası geçiyor zaten unutuyorsunuz her şeyi şuan bebeğe her baktığımda çok şükürrr diyorum . Bu arada sezeryana ağlaya ağlaya gittim korktuğumdan değil evde diğer çocuğumu bıraktığımdan aklım hep ondaydı çünkü şimdi hepimiz iyiyiz grip olma dışında 😀 varsa sorularınız alabilirim Allah hepinize kolay doğumlar nasip etsin güzel kadınlar 💕