metininprensesi ben düşünmüyordum yaptırmak gereksız pahalı ve renklı resım verıcek alt tarafı dıyordum sonra esım zorla goturdu ve herseyı mm mm ölçtü kontrol etti bobreklerınde buyume olduğunu söyledi ve şeker olabılır dedı şeker yüklem zamanınyaptırdım gerçekten şeker çıktı ınsulim kullanıyorum 32. Haftaya tekrar gıdıcem ıyıliki gıtmısım dedım