metininprensesi Yaptırabilirseniz atlamayın tabii. İlla her olumsuzluk gebeliği sonlandırmak anlamına gelmiyor, bazen takip gerektiren durumlar oluyor. Başka türlü bunu görmek mümkün değil. Diğer yandan sorun tespit etmeye yapmıyorsunuz, her şeyin yolunda olduğunu öğrenmek için yapıyorsunuz. İçiniz rahat eder. Muhakkak denk gelir, araştırma halinde olun derim