gamzz06 beyzzsenturkkk valla ya normal bir hamilelikte geçirmiyorum ne araması var ne sorması ama isme gelincede susmaz
beyzzsenturkkk gamzz06 bazen iyi ki oğlum yok diyorum cunku milletin kaynanasını o kadar kınadım ki kınadığıma dönüşmekten çok korkuyorum 😂😂😂😂😂😂😂
gamzz06 nurellanurrrr keşke benimki de kusse😂😂 geçen eşim telefonla konuşuyor mahmut Mahmut diye bağırıyor 😂😂
nurellanurrrr gamzz06 ayyyy sinir oldum 🤣🤣 benim kayınvalidem de bana oğluşum napıyor diyip duruyordu,en sonunda sinirlendim oğluşun işte dedim,ben bebeği diyorum dedi,oğluşum diyince benim oğlum aklıma gelmedi,kendi oğlundan bahsediyorsun sandım dedim 🤣🤣
Buhati gamzz06 doğum raporu sizde anne baba sizsiniz ver kocana raporu gitsin kimliği istediğiniz isimde çıkartsın
nurellanurrrr beyzzsenturkkk aynen öyle valla,ama herşeyi kendilerine hak görüyorlar istedikleri olmayınca da tripler küsmeler,ben de sinir oluyorum,laf söyleyince de gelin işte oluyor
beyzzsenturkkk nurellanurrrr küsssüüüünleerr kııız işimize geliiirrr enayi miyim ben gönül alıcam onlar kapıma köpek olsun istedikleri olmadı diye sırt çeviriyorlarsa cehenneme kadar yolları var ummrumuunn köşesii olmaz
beyzzsenturkkk gamzz06 vallahi şu 2. çocuğun cinsiyetini öğrenene kadar akla karayı seçtim 1 kızım vardı bu da kız olucakmış erkek annesi olmaktan hep korkmuştum allah razı olsun beni sınamadı bu defa inşallah gelecekte ki damatlar da yüzümü güldürür korkuyorum bu acı acı kınamaların tatlı tatlı çıkışı olucak diye ajakahajshw
nurellanurrrr ecemk94 bir de bunu dediğimde kaynanamı görseydiniz,susss şu hamile halinle dediğine bak diye bi çıkıştı 🤣🤣
gamzz06 nurellanurrrr 😂😂😂hamileyim işte bebek benim 😂😂😂sen hamile halimle bana ne diyon anne deseydin