gamzz06 küstü valla,sen taşıyorsun ne koyarsan koy dedi triplere girdi,2 gün küsecek diye çocuğuma beğenmeyeceği ya da benim istemediğim bi isim koymak istemiyorum,küserse küssün,dört dörtlükde davransak memnun edemeyiz 😄 2 eltim var,kayınvalidem torununun birine kendi babasının ismini koymuş,diğeri de kaynatamın ismini,yanlarına da modern isim eklemişler,ben ikinci isimleri olduğunu daha yeni öğrendim,o kadar ki kullanmıyorlar,şimdi yine kendi istediği olsun istiyor ama asla izin vermeyeceğim