baharli ben bütün gebelik sürecimi ve doğumumu gizem hanımla geçirdim herkesin beklentisi farklı tabiki ama ben sürecimde gizem hanım hep güleryüzlü ve açıklayıcı sakinleştririci şekilde yaklastı bir kaç sıkıntı yaşadım onlarda bile hep sakin yaklaştı merak ettiğim herşeyi sabırla cevapladı doğum sürecim de çok güzel geçti çok huzurluydu sabırla bekledi gereksiz müdahalede muayenede bulunmadı hep iletişim halindeydi haatta doğum sonrasi dikiş atarken gülüp sohbet ettik eşimde her zaman yanımdaydı sürecim çok güzel geçti 💜