loyabloomm Kızlar daha oncede sordum ama kımseyı bulamadım. Kocaeli- istanbul anadolu tarafları kadın doğum doktoru ve hastane önerisi istiyorum ilgili iyi bir doktor lütfeeeennnn🙏🏻
GamzeAGacs loyabloomm Canım Kocaeli körfez Marmara hastanesi İsmail Bey , Eray Çalışkan kendi özel muayenehanesi var ben bu iki doktordan çok memnun kaldım.
nebahatkamil loyabloomm özele gideceksem akademi hastanesinde nuri hüseyinoğlu var adam çok komik ilgileniyo izmit başiskelede
tupbeybi Bilge Öğütçüoğlu Kocaeli’de. Ben İstanbul’dayım, ailem Kocaeli’de doktorum onları ziyaret ettiğimde acil bi durum olursa Bilge Hanım’a gidebileceğimi söylemişti. Çok güvendiği bir isim
seddd_ atakent cihanda emel bilici var ilk doğumumu yapmıştık şuan 2. gebeliğimdede ona gidiyorum gayet memnunum
sevval2121 ben medicalparkta gizem hanımdan memnun kalmadım ümit hanımdan çok memnunum ona devam ediyorum çok ilgili üstünüze düşen, eşinizide bu yolculuga dahil eden güler yüzlü sizi rahatlatan bir yapısı var bir deneyin derim
baharli sevval2121 gizem hanımdan neden memnun kalmadınız ben onunla ilgili hep güzel şeyler duydum onu düşünüyordum
sevval2121 istanbulda dr erhan karaalp var instagramdan bakabilirsiniz çok iyi bir doktor bana uzak oldugu için gidemedim
melike_165 @loyabloomm kocaeli de medikalparkta Reyhan hanım konakta Firdevs hanım İstanbul Pendik kaynarcada cihan tıp merkezi var orda da Cüneyt bey bu üç doktor çok iyi Firdevs hanımı sağlık ocağında ki ebem önerdi Reyhan hanımı tesadüf eseri keşfettim çokta memnun kaldım hatta sonrasında öğrendim ki eşi evime çok yakın bir yerde eczacı Cüneyt beye de tarama testi yaptırdım Kocaeli’de yer yoktu ve doğum fiyatları muayene fiyatı gayet uygun
sevval2121 baharli ya bana biraz donuk geldi hani ben sormadan çok fazla bir şey dememesi belkide o gün gününde degildi bilemiyorum ama ‘evet benim doktorum bu’ demedim gizem hanım için. ümit hanım hem sıcak kanlılıgıyla hemde çok ilgilenmesiyle tüm detayları biz sormadan bizlere aktarması ve eşimlede bu yolculugu paylaşmasıyla o hissi bana daha çok verdi nacizane. randevumuz dolu dolu ve eglenceli geçti. ama gizem hanımda bi sessizlik içerisinde geçti
Noyimommy baharli ben bütün gebelik sürecimi ve doğumumu gizem hanımla geçirdim herkesin beklentisi farklı tabiki ama ben sürecimde gizem hanım hep güleryüzlü ve açıklayıcı sakinleştririci şekilde yaklastı bir kaç sıkıntı yaşadım onlarda bile hep sakin yaklaştı merak ettiğim herşeyi sabırla cevapladı doğum sürecim de çok güzel geçti çok huzurluydu sabırla bekledi gereksiz müdahalede muayenede bulunmadı hep iletişim halindeydi haatta doğum sonrasi dikiş atarken gülüp sohbet ettik eşimde her zaman yanımdaydı sürecim çok güzel geçti 💜