ben de 4 şubatta transfer oldum. 28 şubatta kontrole gittiğimde kese 6.4 mm ölçüldü 5 haftayla uyumlu dedi doktor. bugün yani 13 martta kalp atışını duyarım ümidiyle tekrar kontrole gittiğimde kese 7.1 mm çıktı. kesenin içinde nokta şeklinde beyazlık vardı bu embriyo, boş gebelik değil ama kesen küçük dedi. 5+2 haftayla uyumlu dedi. kese şekli de gayet iyiymiş. 2 haftada bu kadar az büyümesi çok moralimi bozdu. 23 martta tekrar kontrolüm var, inşallah büyür ve embriyoyu da kalp atışını da görürüm. tüp bebek sürecinde böyle bir şey yaşayan oldu mu? ilk ve ikinci kontroldeki doktorlar farklıydı, cihazdan kaynaklı bir fark çıkmış olabilir mi?