hesraa bende 5 haftalık hamileyim geç döllenmiş ve bugün doktora gittim kese vardı ,zaten alttan baktı bazılarının 6.haftada belli oluyor muş diye haftaya randevu aldık tekrar sırf alttan bakmasın diye normal bir durumuş yani korkma inşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🙏🏻🌸