karahanl Amin çok teşekkür ederim ☺️
alpinannesii44 evet alındı şuan 30+5 im 3. Gebeliğim
rumeysa_ttkrky16 Diğerlerinde böyle bir sıkıntı olmuşmuydu benimde 2. gebelik