alpinannesii44 Kızlar 21.haftadayım dün gece baş ağrısıyla uyandım normalde hep tansiyonum 10/6 dır sabah kalktıgımda 12/6ydı şimdi gene ölçtüm 13/7 olmuş baş ağrım yeniden başladı hafiften. limonlu su içtim başına gelen varmı yarın sabah acile gidicem
iremgb alpinannesii44 ilk gebeliğimde 32. Haftada başladı tansiyonum. 36+6da 16/10la doğuma alındım. Şuan 2.ye gebeyim 25. Haftada başladı. 2 tansiyon ilacı 1 kan sulandırıcı kullanıyorum. Genel olarak 13/7 tansiyonum ilaç kullandığım halde. Çok önemli bi durum mutlaka doktora bildirilmeli ve dikkatli olunmalı. 31+1im şuan. 36-37 gibi alınır dedi doktor
karahanl Doktoruna bildirmen gerekiyor düzenli takip yapılmalı gerekirse idrar toplanmalı 24 saatlik 37+0 da hipertansiyon sebebi ile sezaryen oldum ben
alpinannesii44 karahanl Onada mesaj attım tuzsuz ye tansiyon takibi yap dedi 14/9 üzerine çıkarsa ilaç başlayalım dedi
karahanl alpinannesii44 benim 32 den sonra çıktı ama ben fark edrmedim başım ağrıyodu ama gebelikten dedim sonra tansiyon takibi yaptım yüksekti hastane de yattım ilaca başladılar gebelik zehirlenmesi başlangıcı dediler
rumeysa_ttkrky16 Ben alfamet ve ecopirin kullanıyorum 18. Haftadan beri 14 ustu olmuyor şükür çok dikkat ediyorum yememe doktor çıkmasada ic dedi şuan 30+5 günlugüz
rumeysa_ttkrky16 alpinannesii44 18. Haftas ecopirin başladık sonra tansiyon için kardolojiye gittim oda alfamet verdi gebeler kullanıyormuş 32. Haftaya kadar ecopirinu kullanıcam gebelikte kan basıncı yükseldiği için çıkıyormuş bazılarında
alpinannesii44 iremgb Bende doktoruma bildiridim kan idrar verdim bugün 14 üzerine çıkarsa ilaç başlayacağını söyledi bana Suan 12/6 ama hala başım ağrıyor
karahanl alpinannesii44 allah razı olsun çok şükğr olmadı tansiyon ilacı kullandım takip vs edildi sağlıkla alın yavrunuzu sizde kucağınıza 🥰