Merhaba hamişler ve annişler 💐
Şimdiye kadar pek iştahlı bir hamilelik geçirdiğim söylenemez 4ve 5. Aylarımda kilo verdim bebeğin günüyle uyumlu şuan ise 6. Aya girdiğim haftadan beri hep açım aşerme durumu asla değil midem açlıktan gurulduyor uyusam bile maksimum 3 saat sonra yemek yemek için uyanıyorum , kendimi beslemeye yetişemeyecek hale geldim resmen beslenme konusunda çok dikkat ediyorum aburcubur şeker fastfood asla yemiyorum sadece ev yemeği et sebze meyve süt ürünleri ama yine de bu şekilde bir açlık yaşamak gözümü korkuttu açıkçası . 182 boyunda 100 kgyum şuanda hamileliğimin başında 92 kiloydum beden eğitimi öğretmeniyim ve hamilelik sürecine kadar aktif bir spor hayatım vardı kiloma rağme kas kütlem sayesinde karnımda en ufak bir yağlanma yoktu şuan karnım bedenime çok ağır geliyor gözlemlediğim kadarıyla karın bölgem dışında kilo alımım da olmadı vücudumun tuttuğu ödem haricinde işin özetine gelirsek bu durum normal midir