Ben şehir Hastanesi’nde yaptım 4 buçuk yıl geçmişti aradan doktorlar risk almayız dedilerkabul etmediler ben her gittiğim doktora ssvd yapmak istediğimi söyledim sonra bana kağıt yazıp imzalattılar tüm riskleri kabul ettiğime dair imza attım sonra doğum başlayinca sancimi evde çektim gittiğimde tam açiklikti ssvd adayı olduğumu bunun için imza attığimi söyledim o zamn kabul ettiler