mymel Sünnet hakkında ne düşünüyorsunuz erkek bebek bekleyenler veya erkek bebek anneleri? Bazı doktorlar tıbben sünnet gerekli değildir diyor bazıları farklı konuşuyor. Siz sünnet yaptırdınız mı veya yaptırmayı düşünüyor musunuz? (Dini gereklilikler haricinde soruyorum)
Bumah mymel 3 aylıkken yaptırdım 2 3 güne toparladı yapılması gerekıyor çünkü penis başında tıkanıklık oluyo daha kötü sonuçlara yol açar ablamın oğlunu acil sünnete aldılar penis başı tıkandığı için
ylnydgd mymel erkek annesi değilim ama oğlum olsaydı yaptırmayacaktım. Onun vücudu onun kararı ileride kendi isterse yaptıracaktım. Beden bütünlüğüne zarar vermek bence. Tıbben illa gerekli olsa Müslüman olmayan tüm erkekler sorun yaşardı ama yaşamıyorlar. Kızım oldu onun da kulağını deldirmeyeceğim o da kendi kararı olmalı.
mymel ylnydgd beden bütünlüğüne zarar vermek de bir bakış açısı ama beni daha çok endişelendiren sağlıklı bir çocuğu sünnet operasyonunun risklerine maruz bırakmak, ileride yaşayabileceği herhangi bir sorunun sebebi olmak. öte yandan da çevrem sünnetsiz olmak diyor:)
birserazad ylnydgd ABD nin neredeyse tamamı hijyen açısından sünnet yaptırıyor kanada vs yaygın yani dini sebeple yapmıyorlar idrar enfeksiyonunu diğer bir çok hastalığı engelliyor o bu enfeksiyonlar zaten çocukken çok yaygın o çocuk küçücük yaşta bunu nasl düşünsün canm kulak delmeye benzemez bu iş
mymel deletedmom43191 çocukta herhangi bir risk yoksa sünnet etmenin de riskli olabileceğini savunuyor bazı doktorlar
deletedmom43191 mymel 2 oglum var yaptirdim yine oglum olsa yine yaptiririm sunnetsiz erkek mi olur delikanli dedigin sunnetli olur
deletedmom43191 mymel bu kadar sunnetli bebek var niye kimsede bjsey yok gercekten sacmalamayin dinende tibbende sunnet gerekli
mymel deletedmom43191 dinen sormadığımı belirtmiştim hanımefendi, siz benim mensup olduğum dini nereden biliyorsunuz. “delikanlı dediğin sünnetli olur” yorumunuzdan sonra zaten görüşünüzü dikkate alamıyorum.
Seyda-06 mymel yahtıracağım 6 aylık olduğu zaman doktor 6 ay öncesinde önermedi ama sünnetin enfeksiyonlara karşı koruyucu olduğunu söyledi
mymel Seyda-06 yenidoğan döneminde öneren doktorlar da çok. bu konudaki görüş ayrılıkları beni çok strese sokuyor, henüz doğurmadım ama şimdiden kafama takıyorum
htan mymel belli bir yas araliginda sorun onu biliyorum.psikolojisi acisindan. Ama bebekken ve 7 yastan sonra yapilabiliyor . Ama arastirirsaniz 2 yasindan itibaren belli bir sure 7 yasa kadardi sanirim yaptirilmasini onermiyorlar. Saglik acisindan da faydalarini iyi arastirin biz burda ne yazsak doktor iyi degil dedi diye bir soru isaareti var aklinizda. doktorlarin her biri birinden farkli gorus bildirebiliyor. Eminim makaleler vardir. Ben sağlık acisindan kesinlikle yaptirilmasi gerektigini biliyorum. Hem neysen korkuyorsunuz tam olarak bunu cocuk hissetmiyor bile uyusturucu krem suruluyor ve igne yapiliyor bazi bebekleri normal uykusunda bile sunnet ediyor cerrahlar.
Seyda-06 mymel Bebeklikte yapılmasını daha iyi olduğunu düşünüyorum şimdi oğlum için yaptırmadığıma pişmanım aradan çıkcaktı aklı eriyor ve çok büyük bi sorun onun için konuşunca bile istemiyorum diyor kan bile aldırmıyorum
Noyimommy mymel benim oğlum var ve 6 yaşına kadar yaptırmayı düşünmüyorum ilk bir yaş zaten önemli bazı doğuştan gelen hastalıklar var hipospadias gibi ve bunların onarımlarını sünnet derisi ile yapabşlşyorlar ilk bir yaş o yüzden farkedilmesi açısından önemli 2 ve 6 yaş arası da cinsel kimlik oturduğu için önerilmiyor zaten ben yenidoğanken kıyamazdım bebek zaten güvenli ortamından ayrılıp yabancı biyere geliyor gaz sancısı bile onun için dehşet verici bi de bilmediği bi acıyı yaşasın istemedim maalesef çok farklı görüş var bu konuda kendi içinize nasıl sinecekse o şekilde yapın 🌸
dgngr mymel 7-8 aylıkken sorun olmaz diye düşünüyorum. Tecrübem yok. Oğlum olsaydı 6 ay geçmesini bekler ve aklı ermezken yaptırırdım diye düşünüyorum.
Htcmommyy2125 mymel bazı bebeklerde kireçleme oluyor. O riskide var. Tabi size kalmış. Doğunca bakarsınız gidişata eğer gerekiyorsa yaptırırsınız. Baktınız kireçleme filan olmuyor yaptırmayın yani istemiyorsanız
kisbebisi Ben de burada bekliyim, oğlum 4 aylik oldugunda yaptırmayı düşünüyorum ama korkuyorum sunnet esnasinda bişey olur da ilerde boşaltım konusunda sorun yasarsa diye. Yani ne gibi komplikasyonlar olabilir onu merak ediyorum açıkçası
Fizikcifizik mymel esim sünnetli oğlumuzun sünnetsiz olma ihtimali sıfır. Hic düşünmedim bile 6 aylikken yaptıracağız.