meloguv fatma_muharremoglu insan maalesef pimpirik olabiliyor bu dönemde, çok rahat bir insan değilim maalesef ama belki de dediğiniz gibidir. Bana göre mantar & idrar ilac yazsaydı gitmezdim direkt kullanırdım. Teşekkürler fikriniz için
yagiz_didem meloguv konuşmadım doktor çünkü çok yoğun 8.30 da başlaması gerekırken 6.30 da gelıyo. Bıde bı hastası be degılım gittigimde ılgılenıyo Bıde bıkac gun de olsa cevap verıyo mutlaka